Thursday, February 11, 2010

l.A.i.N~


peNat~...

bikIn panAs~

apa laGi~


erm..p ok2 jua la..


actly kota ni bkan pertama kali aku menjejakkn kaki di kota metropolitan KL ni..

x banyak yang berubah..cuma bangunan semakin bertambah...hairan aku tengok suasana budaya orang2 dsni..bukan niat mo menghina atau sebagainya...kadang2 geram aku tengok apa yang berlaku disini...yang singkat semakin sendat, yang dekat semakin rapat...bukan apa...yang free hair, ditutup, baju besar, baju kecik, suma aku tengok sama jak..susah mo bezakan yang mana putih yang mana hitam..kadang2 dalam hati meluat...hipokrit...astgfirullah~

[*_*]...


itu ok lagi...

ni lagi satu...punya men sesak gila ba** d sni..mmg masalh ni lama..ok...tapi pemandu punya men chaptir* perangai...x sabar...potong memotong..hon menghon(betul ka tatabahasanya nih..hahahahah)...aku pun tengok jak la..

mo buat apa kan..

ermm..


apa yang aku coretkan ni bukanlah niat mo berlagak pandai atau berlaku seperti ustaz yang berpengalaman..cuma untuk kita fikir kan...kalau ini la yang menjdai kebanggaan insan di negara kita...aku yakin..tamadun malaysia tidak akan kemana..NAUZUBILLAH!!!!


*teruk...

1 comment:

  1. erm..e2 ka budaya yg kita nak bnga2kn..kata budi bhasa budaya kita..tp, apa yg brlaku di kota metropilitan...?? kemalngan sna sni..sma2 kita renungkan..jazakallahu khairan..

    ReplyDelete