Saturday, February 20, 2010

t.O.L.o.n.G~


aku pasti..



bnyak benda yang perlu aku siapkan nanti..



banyk perkara yang perlu aku lunaskan berhati2..



risau, takut, binggung, dan penat, pasti akan datang bertubi2..



bukan x yakin pada diri..



cuma aku risau akan kelemahan diri,



risau pada keterbatasan kemampuan diri..






ALLAH..



aku mohon dariMU~



permudahkanlah urusanku..



janganlah engkau menguji atas apa yang tidak aku termampu..



sesungguhnya aku tahu,



Kau Rahman, kau jualah Rahim~



makbulkan doaku ya ALLAH..















2 comments:

  1. ALLAH SWT tidak akan sekali-kali menguji hambanya d luar kemampuan hambanya...Allah tahu kita kuat dalam menghadapi ujiannya maka Allah berikan ujian itu ke atas diri kita....

    owez think positive n never give up..cayo!!..^^

    ReplyDelete