Sunday, March 21, 2010

m.A.L.U

ermm..

tLmpau banyak dosa yang aku buat~
tLmpau banyAk khilaf yang aku..
aku x prnah sedar dan bsyukur dengan apa yang aku dapat..
aKu jarang seLAras nikmat yang aku dapat dengan ibadat yang aku buat~
aku ingkar janji dan sumpah yang telah aku buat..
namun KAU masih menghulur nafas dan nikmat..
KAU masih kurniakan hidup yang hebat..

aku sedar..
taubat yang aku buat hanya sekerat,

ntah aliff yang dulu hilang ke mana~
mungkin setelah menerima segala yang indah dariNYA
aku mula alpa akan asal aku dicipta..
di mana aku bermula..

YA ALLAH..
andai nikmat dan kehebatan yang KAU kurnia hanya melalaikan aku untuk meningatiMU,
janganlah KAU kurniakan kepadaku..
andai keindahan yang KAU kurniakan hanya membuatkan aku jauh darimu,
janganlah KAU titipkan untukku..

aku CINTA ALLAH~

No comments:

Post a Comment